04 Şubat 2013

Twist mi Topshop mı?

İnternetten çokça alışveriş yapan biri olduğum için öğrencilik yıllarımda - o zamanlar "henüz" moda olmaya başlayan - dantel bir elbise sipariş ettim. Malum Amerika'dan gelmesi 3 hafta sürdüğünden,  bahar güneşinin aklımı başımdan alması, bana gelen alışveriş arzusu ve alışveriş merkezinin harika atmosferi ile Twistten bir elbise aldım döndüm eve. Geldiğimde en sevdiğim hislerden biri yani kocaman bir koli kapımda beni karşıladı. Hevesle açtım ve az önce Twistten aldığım elbiseyi gördüm. İdrak edemedim bir kaç saniye! Ama istikrarlı zevkim ve detaycı hafızam beni yanıltmadı. Yatağımın üzerine serip her mm'sini inceledim etiketlerinden başka her şeyi aynı olunca hayretler içinde kalmıştım. Apaçık yapılmasına şaşırdım aslında. Kaldı ki giderek arttı bu her mağazanın modelleri "birebir ilhamla" tasarlaması. İşte bir örnekle daha karşımızda. Yine, yeni, yeniden steal deal.. Yorum sizin...


 ve twist 2013 ilkbahar-yaz...





2 yorum:

Unknown dedi ki...

yaaa ben de ben de sureklı netten alısverıs ABD UK filan gecen aynı sey basıma geldı.Asos tan sıyah dantel bı elbbıse hem de tek vbedenı kalmıs. ki o ana dek tr den bulamadım dıye bı sevındm hemen attım sepete. Sonra ben bısıler daha alıım derken sepetten diş ve bit:((
Uzuldum uzuldum..ertesi gun bı daha baktım sıteye belkı yenıden alabılırım dıye. Bi farklı modeli var bu defa da tek beden ve benım bedenım!hemen attığım gıbı sepete aldım.Gecen pazar Marc & Spencer da gezıyorum ilk kacırdığımın aynısını gordum yaa bu kadar olur sen neredeydın haftalardır bebişim dedım elbiseyee:) ve su an kargomu bekliyorum :)

Ama şu birebir copy paste yapan zihniyet bi yandan komik olmakla birlikte bazen avantaj da sağlamıyo değil :D

sevgiler canımmm kocamann!

Saadet dedi ki...

bu yüzden herkes copy-paste kıvamında geziyorlar dışarda.. artık farklı olmak için yurt dışından bir şeyler almak da yetmiyor sanırım :)