12 Eylül 2012

DIY - incilendimm






Her şey Marmara Forum'da birinin üzerinde serpiştirilmiş incilerle omuz detayı yapılmış bluzu görmemle başladı.. Oturup döktüm evdeki yedek olarak verilen inci ve taşları. [ Sadece inci beni kesmezdi, ışıldamalıydı çünkü=)  ] basic bir tshirtün üzerine serpiştirmem 10 dk sürmedi. Pek bir özensiz oldu ama bugün üzerimde olmasından çok memnunum. Hava sağuyana kadar da giyerim hatta soğusa da blazerlarla çok hoş olur=) Düşünün o kadar sevdim.. 

I just like a t-shirt on a girl. It seems too easy to do it myself. I think I am gonna wear it till I get bored=)

10 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

çok şık olmuş ellerine sağlık benimde sevdiğim detaylar olduğu için cezbetmedi deil:)


begumyagci.blogspot.com

Süm dedi ki...

Özensizliği bile ayrı hoş olmuş, ellerine sağlık, mutlu günlerde giy^-^

Life By Bambinos dedi ki...

Çok şık olmuş, bayıldım. Harika bir fikir ayrıca bende denemek için sabırsızlanıyorum :) Ellerine sağlık ve güle güle giy, çenem düştü! :)

Unknown dedi ki...

emegıne saglık canımm cok gusel olmus bayıldım :D

modarella dedi ki...

Cok gusel olmus bence, cok şık duruyor. Ellerine saglik :)

Ayshenur dedi ki...

ooo cok şık bir bluz yaratmıssn eline sglık

CMOS dedi ki...

bende inciler aldım böyle yapıcam umarım bir gün :)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ooo gercekten güzel lmus . ozellikle gri melange tshirte yapman cok hos olmus bence..

Şepşeker dedi ki...

Güpgüzel olmuş ;)

Ciiden dedi ki...

Benim gri melanj omuzları incili bir t-shirtüm vardı Koton'dan vallahi aynısı olmus, harika:)
Çiğdem