03 Nisan 2012

Trend Alert - Pajama Trend



Yataktan kalkmış havasında duran saçlardan sonra bundan böyle yataktan kalkmış gibi giyinen kadınlardan da sokakta göreceğiz artık. Ama bu yeni bir trend ve güzel seçimlerle kombinlenirse eğer rahat olduğu kadar  şık da kullanılabiliyor. Pijama gibi pantolon derken aslında haksızlık ediyorum sanırım çünkü bunlar pantolondan esinlenilen pijamalar gibi duruyor daha çok =)


There is a trend, and it is a trend that I will get out of bed for- it is the pajama trend.. these are lovely pair of pajama inspired pants..



1-)   Robert rodriguez
2-)   Elizabeth and james
3-)   Free people
4-)   Free People
5-)   Thakoon
6-)   Asos
7-)   Joie
8-)   MinkPink
9-)   Free People.
10-) Stephani Pant
11-) TiBi
12-) A wear

12 yorum:

Venüsün Dünyası dedi ki...

Ben seviyorum ya bu tarzı az biraz zayıfliim alcam kendime bitane bunlardan :)

http://amareteipsum.blogspot.com/

Fashion Mini dedi ki...

Sanırım bol bol göreceğiz c.tesi kotonda gezerken gördüm hemde full puantiyeli :)

begum begum huuu dedi ki...

ben çocukkende vardı bunlar hatta ananem bi ka tane dikmişti bana :) şuan giyermiyim pantolon çok sevmediğim için bunları da pek severmedim...


begumyagci.blogspot.com

aysp dedi ki...

anam tam benlik bu. firil firil rahat.oohh gel keyfim gel bu akım tutarsa bizde süper olur :)

Grace Happy dedi ki...

bende bu pantolonlardan ıstemedıgın kadar var ama prınt baskılı yok cok uzuldum hemen almalıyım zoellıkle ıkıncısı

BÜTÜ dedi ki...

wuhuuu pek rahat görünüyorlar :)

Gabriele Vilkonyte dedi ki...

Great post, love this trend. I really like your blog, so I'm following it now via bloglovin!

wolffashion.blogspot.com

have a nice day, dear!

civciv dedi ki...

baskalarinda hosuma gidiyor, ama bana yakismaZzz :D


sevgiler
özlem

xx

caise dedi ki...

love all of them

Unknown dedi ki...

i think it's a cute trend but i prefer more the tighter one's :'D but great post and blog you have here, dear :))

xoxo

http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

Dylana Suarez dedi ki...

That girl's outfit is AMAZING!


xoxo,

colormenana.blogspot.com

Sveva dedi ki...

love this type of pants!

http://rueoh.blogspot.it/