17 Nisan 2012

Mixed trend picks

Top

Dannijo necklace

Kendra Scott necklace

Dorothy Perkins dress

Top

Matthew williamson

Diane von Furstenberg clutch

Givenchy tote bag

Monsoon skirt

Charlotte Olympia sandals

Charlotte Olympia sandals

Sevdiğim sezon ürünlerinden paylaşmak istedim sizlerle ama sonuca bakınca görebildiğim şey yeni akımların beni fazlasıyla etkisi altına almış olduğu gerçeği=) Mint dediğimiz nil yeşili, gösterişli renkli kolyeler, çiçek deseni etkisi, pasteller.. her şey var sezona dair. Hepsi benim de olsun!

I want to share the season's lovely picks with you but I realize that the new trends take me inside=) I love mint, colorful necklaces, flower print and pastel colors.. I want them all!

9 yorum:

! the Fleurs dedi ki...

Bende hepsini isteriiiim :)

Ilk top ve matthew w. bluzu harika!!
Mint ve Nude rengini uyumu süper :)

! the Fleurs dedi ki...

Hayat paylasinca güzel :)) Bu reklami ve slogani cok seviyorum!!

begum begum huuu dedi ki...

heeeepsini dolabımda görücem:))) çok güzeller o ilk kolyenin asaleti....



begumyagci.blogspot.com

Followupfashion dedi ki...

Ahh hepsi birbirinden güzel,gözüm kaldı=)Özellikle ilk görseldeki bluze bayıldım;)

caise dedi ki...

great necklaces

duygutufekci dedi ki...

kolya ve gomlek benı benden almıs durumda, zaten su aaralar gomlek takıntım var :)

Duygu Senyurek dedi ki...

yorumun için teşekkürler canım=)iade i ziyarete geldim=)
ayakkabıya bayıldım yaa=)

ipex dedi ki...

Givenchy çantalara bayılıyorrrrrummmm:) Çok hoş olmuş, tebrikler.

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Givenchy çantayı pek bir sevdim ben.